IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI TRŽENJA IN PRODAJE
Skrivnost je v pravilnih pristopih
10 DEJAVNIKOV ZAUPNEGA MARKETINGA
Metode za vzpostavitev dolgoročnega odnosa strankami
Prodaja
ALI IMAM PRAVO PONUDBO ZA SVOJE KUPCE
Konkurenčna prednost izdelka ali storitve
V ČEM SMO LAHKO DRUGAČNI ALI BOLJŠI
Kako z izvirnostjo in inovativnostjo opraviti s konkurenco
IZBOLJŠAJTE SVOJE POGAJALSKE SPOSOBNOSTI
Psihologija, tehnike in vodenje pogajanj
VELIKOPOTEZNOST V MALOPRODAJI
Načrtovanje aktivnosti v maloprodajnem trženju
PRENEHAJTE HRANITI KONKURENCO
Osebnost prodajalca kot blagovna znamka
KO STRANKA NA KONCU REČE »DA«
Ključne veščine prodajnika za profesionalen prodajni dialog
ZNATI PRODATI
Uspešne prodajne tehnike
Trženje
SPOZNAJTE SVOJO STRANKO
Določanje in razlikovanje ciljnih skupin
KO VŠEČKI ŠTEJEJO
Prodaja in prepoznavnost na Facebooku
DO NOVIH STRANK NA LINKEDINU
Sodobna orodja za avtomatizacijo prodajnega procesa
KAKO USTVARITI NOVO TRŽNO PONUDBO
Razvoj izdelka od ideje do uvedbe na trg
DOŽIVLJENJSKI KUPEC, ZLATI KUPEC
Izdelava strategije za trajno zaupanje kupcev
ZAKAJ ZGODBE DELUJEJO
Predstavitev produkta v jeziku uporabnika
OD IZDELKA DO BLAGOVNE ZNAMKE
Prodajna strategija in določanje cene izdelka
DVIGNITE UGLED SVOJEGA PODJETJA
Odnosi z javnostmi, sponzorstva in donatorstva
SPLET BREZ NAKLJUČIJ
Kako povečati prodajo s spletnim marketingom
ANALIZA MARKETINŠKEGA OKOLJA
Zasnova in izpeljava marketinškega načrta
KAKO ZBUDITI POZORNOST NA SPLETU
Veščine, triki in drugi nasveti pri pripravi vsebin
ZNAMKA KOT PORTRET PODJETJA
Potencial lastne blagovne znamke in njen razvoj
NAJ OGLAS GOVORI O VAS
Kako se lotiti oglaševanja od A do Ž
10 DEJAVNIKOV ZAUPNEGA MARKETINGA
Metode za vzpostavitev dolgoročnega odnosa strankami
Vsebina programa
1. Kaj je to zaupni marketing
2. Integracija 10 faktorjev zaupnega marketinga:
- prvi faktor – sprožilec »Avtoriteta«; kaj naj naredim, če nisem strokovnjak – tehnika »Vlakec«,
- drugi faktor – sprožilec »Dinamika«, »Detajli«,
- tretji faktor – sprožilec »Dosegljiv junak«,
- četrti faktor – sprožilec »Vključenost«,
- peti faktor – »Uspešen uspeh«, »WOW« faktor, »AHA« učinek,
- šesti faktor ali povpraševanje – sprožilec »Čreda«, »Primanjkljaj«,
- sedmi faktor ali samozavest in zanesljivost – sprožilec »Vključenost v potovanje«, »Zato ker«,
- osmi faktor ali nujnost – sprožilec »Pohlep«, »Gradimo prihodnost«, »Izpolnitev sanj«, »Občutek izgube«, »To ni vaša krivda«,
- deveti faktor ali reševanje ugovorov preko vsebine – »Vem, kaj mislite«, »Dokazovanje napak«,»Garancija vračila«,
- deseti faktor – sprožilec »Odprta zanka«.
3. Pripovedovanje zgodb kot prodajno orodje
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: lastnikom podjetij, direktorjem prodaje, PR-direktorjem, vodjem blagovnih znamk in vodjem marketinga oz. vsem zaposlenim v marketingu in prodaji; vsem, ki bi radi (z)gradili zaupanje strank in tako povečali prodajo.
Cilji programa
- Spoznati, kako poteka nakupni postopek pri potrošniku,
- se seznaniti z značilnostmi in dejavniki zaupnega marketinga,
- spoznati strategije zaupnega trženja,
- naučiti se izbrati pravo strategijo, ki bo pomagala pri vzpostavljanju dolgoročnega odnosa,
- se seznaniti s pripovedovanjem zgodb kot pomembnim prodajnim orodjem.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- vedeli, kako ustvariti zaupanje s stranko in z njo (z)graditi dolgoročen odnos,
- uporabljali strategije zaupnega trženja, na primer, kako neznanca spremeniti v prijatelja in skozi to prizmo v stranko,
- znali pomagati stranki tako, da se bo prostovoljno in skrbno želela seznaniti z blagom ali storitvami, ki jih ponujate,
- vgradili faktorje zaupanja v svoje izdelke in storitve ter s tem povečali prodajo,
- uporabljali pripovedovanje zgodb kot učinkovito prodajno orodje.
Način izvajanja
Program je zasnovan praktično, saj udeleženci aktivno sodelujejo, predvsem tako, da delijo svoje primere iz prakse, so vključeni v diskusijo in sodelujejo v brainstormingu.
ALI IMAM PRAVO PONUDBO ZA SVOJE KUPCE
Konkurenčna prednost izdelka ali storitve
Vsebina programa
1. Ali imam prave izdelke/storitve za svoje kupce:
- komu so namenjeni,
- katere so njihove konkurenčne prednosti,
- kako jih vidijo, razumejo, uporabljajo,
- nenehno oblikovanje novih značilnosti izdelkov/storitev, ki povečujejo njihovo vrednost v očeh kupcev.
2. Pozicioniranje izdelka/storitve:
- opredelitev pozicioniranja,
- izbira prave strategije pozicioniranja,
- načini in sredstva za razlikovanje izdelka/storitve,
- kako razvijamo trg za naš izdelek/storitev.
3. Trženjska strategija:
- opredelitev trženjske strategije,
- spoznati različne trženjske strategije,
- prilagoditev trženjske strategije življenjski stopnji izdelka/storitve.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: podjetnikom, tržnikom, direktorjem, razvijalcem izdelkov, izdelčnim vodjem.
Cilji programa
- Ponotranjiti, da moramo – čeprav smo uspešni in imamo zveste kupce -, dnevno skrbeti za nenehno oblikovanje novih značilnosti izdelka/storitve, ki povečujejo njihovo vrednost v očeh kupcev,
- naučiti se oblikovati edinstveno in ustrezno diferenciacijo med izdelki/storitvami,
- naučiti se ustreznega pozicioniranja izdelka/ storitve na ciljnem trgu,
- spoznati različne trženjske strategije,
- naučiti se izbrati trženjsko strategijo, ki ustreza življenjski stopnji izdelka/storitve.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- nenehno skrbeli za oblikovanje novih značilnosti izdelka/storitve in tako povečevali njihovo vrednost v očeh kupcev,
- izbrali uspešno pozicioniranje na trgu in ustrezno komunicirali o njem,
- uporabili najpomembnejše vzvode diferenciacije izdelka/storitve, med katerimi lahko izbiramo,
- uporabili trženjske strategije, ki so primerne na posamezni življenjski stopnji izdelka.
Način izvajanja
Program je kombinacija predavanja, študije primerov in praktičnega dela. Predavatelj udeležence vodi, da razmišljajo o svojih izdelkih/storitvah in iščejo inovativne rešitve.
V ČEM SMO LAHKO DRUGAČNI ALI BOLJŠI
Kako z izvirnostjo in inovativnostjo opraviti s konkurenco
Vsebina programa
1. Kako čimbolj jasno opredeliti svoje (potencialne) stranke
2. Kaj dejansko predstavlja vrednost vašim strankam:
- kaj jim vi omogočate,
- s čim jih lahko prepričate,
- kaj one iščejo.
3. Kdo vse je vaša konkurenca in kako se pametno pozicionirati ali diferencirati v primerjavi z njo
4. Koraki na poti definiranja vaše edinstvene prodajne prednosti, s katero se ločite od drugih:
- potencialne stranke,
- osvetlimo koristi,
- drugačnost velja,
- izberimo,
- obljuba.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: direktorjem, podjetnikom in zaposlenim v prodaji ali marketingu; oz. vsem, ki delujejo v branži, kjer je veliko podobnih ponudnikov oz. alternativ za stranke; vsem, katerih kupci pri izdelkih ali storitvah pogosto delajo primerjave glede na ceno, kar jih potem sili zgolj v popuste; vsem, ki pogosto razmišljajo, kako biti drugačen in inovativen v svoji ponudbi, ter bi radi našli svojo konkurenčno prednost, po kateri želijo biti prepoznavni.
Cilji programa
- Spoznati, kako bolj jasno definirati idealne stranke,
- spoznati, kako se bolje pozicionirati ob svoji konkurenci,
- spoznati korake za definiranje svoje edinstvene prodajne prednosti,
- preseči utečena razmišljanja in razmišljati izven okvirov za izboljšavo privlačnosti svojih izdelkov ali storitev,
- pridobiti dobro osnovo za oblikovanje prihodnjih marketinških akcij in kampanj.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- izboljšali vrednost produktov oz. storitev, da jo stranke zaznajo in se jih tako lažje pridobi ali zadrži,
- uporabljali izvirnejše pristope v trženjskem delu,
- pridobili večjo prepoznavnost in več povpraševanj,
- lažje uveljavljali svoje cene (manj potrebe po popustih),
- bili pripravljeni tudi na »slabše čase«,
- prehitevali konkurenco in sledili spremembam na trgu.
Način izvajanja
Program je zasnovan interaktivno, saj so udeleženci ves čas vključeni oz. sodelujejo s podajanjem svojih izkušenj s trga, izvajalec pa postavlja smiselna vprašanja, vodi po točkah programa in na ta način omogoča podjetju identificiranje novih možnosti oz. sprememb.
IZBOLJŠAJTE SVOJE POGAJALSKE SPOSOBNOSTI
Psihologija, tehnike in vodenje pogajanj
Vsebina programa
1. Psihologija pogajanja:
• kako uveljaviti svoja pravila igre,
• kaj ljudje pozabljamo narediti,
• kako izkoristiti skrite adute,
• meje kupčeve/prodajalčeve moči,
• kako pričakovanja vplivajo na izide,
• kako določiti in doseči svoje cilje,
• preseganje konfliktov v osebnih in poklicnih razmerjih.
2. Tehnike pogajanja:
- izogibanje pastem in uporaba tehnik,
- kako ukrepati ob blokadi pogajanj,
- kako ustaviti kupčevo obotavljanje,
- protiukrepi,
- uporaba elektronskih medijev.
3. Kako voditi in upravljati različna pogajanja:
- medkulturna pogajanja,
- razlika med spoloma pri pogajanjih,
- pogajati se s trdimi pogajalci,
- pogajanja z različnimi osebnostnimi tipi,
- zahtevna notranja pogajanja,
- dolgoročna razmerja vs. enkratni posli,
- kako narediti koncesijo,
- priporočila za trajen uspeh.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: podjetnikom, prodajnikom, nabavnikom, tržnikom in direktorjem, ki želijo izboljšati svoje pogajalske sposobnosti in postati uspešnejši.
Cilji programa
- Spoznati psihologijo pogajanja in vidike, ki vplivajo na uspešen izid pogajanja,
- spoznati različne tehnike pogajanja,
- naučiti se določiti in doseči svoje cilje,
- naučiti se pogajanja za mizo in na daljavo,
- naučiti se ustrezno voditi in upravljati (težja) pogajanja in pogajanja z različnimi osebnostnimi tipi.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- vodili medkulturna pogajanja,
- upravljali z razlikami med spoloma v pogajanjih,
- pogajali se s trdimi pogajalci,
- presegali konflikte v osebnih in poklicnih razmerjih,
- učinkovito uporabljali elektronske medije med pogajanji,
- vodili pogajanja z različnimi osebnostnimi tipi,
- krmarili zahtevna notranja pogajanja,
- razumeli psihologijo vplivanja med pogajanji,
- maksimalno izkoristili svoj nabavni tim.
Način izvajanja
Program je kombinacija predavanja, študije primerov in praktičnega dela. Udeleženci bodo skozi igro vlog postavljeni v različne pogajalske situacije in tako utrjevali pridobljeno znanje.
VELIKOPOTEZNOST V MALOPRODAJI
Načrtovanje aktivnosti v maloprodajnem trženju
Vsebina programa
1. Planiranje aktivnosti v maloprodaji:
- potencialni segmenti maloprodajnega trga in ciljno trženje,
- preverjanje razporeditve tržne moči v konkretni maloprodajni panogi,
- pomen maloprodajnega diferenciranja,
- dejavniki, ki vplivajo na prepoznavnost,
- storitve prodajalne,
- odločitve o ceni,
- optimizirana nabava izdelkov,
- osebje v prodajalni predstavlja konkurenčno prednost,
- sodelovanje med partnerji v maloprodajni verigi.
2. Ureditev prodajalne:
- imidž, ki ga izkazuje prodajalna,
- razporeditev izdelkov v prodajalni in zakaj je pomembna,
- tudi osebje je pomembno pri vzdrževanju in ohranjanju imidža.
3. Marketing v maloprodaji:
- s katerimi marketinškimi odločitvami se srečujemo v maloprodaji,
- najnovejši trendi v maloprodaji.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: podjetnikom, tržnikom, direktorjem, poslovodjem in trgovcem.
Cilji programa
- Seznaniti se s segmentiranjem maloprodajnega trga in ciljnim trženjem,
- spoznati možnosti za uspešno pozicioniranje lastnih trgovin in storitev,
- seznaniti se z najpomembnejšimi trženjskimi odločitvami na področju maloprodaje,
- pravilno interpretirati različne dejavnike, ki vplivajo na diferenciacijo, ter spoznati pomen maloprodajnega diferenciranja,
- spoznati trenutne trende na področju maloprodaje.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- sprejeli prave trženjske odločitve glede maloprodaje,
- prepoznali dejavnike, ki vplivajo na diferenciacijo maloprodaje,
- razumeli pomen maloprodajnega diferenciranja,
- znali segmentirati maloprodajne trge,
- znali preveriti razporeditev tržne moči v konkretni maloprodajni panogi,
- razumeli pomen sodelovanja med partnerji v prodajni verigi,
- osebje v prodajalni uporabili kot svojo konkurenčno prednost,
- uporabili trende, ki so trenutno aktualni na področju maloprodaje.
Način izvajanja
Program je kombinacija predavanja, študije primerov in praktičnega dela. Predavatelj bo udeležence vodil, da bodo razmišljali o svojih potencialnih izdelkih/storitvah in iskali inovativne rešitve.
PRENEHAJTE HRANITI KONKURENCO
Osebnost prodajalca kot blagovna znamka
Vsebina programa
1. Prvi korak – temelj: glavne naloge in značilnosti osebne blagovne znamke
2. Točka mojstrstva
3. Vizija in globina razumevanja osebne blagovne znamke s pomočjo treh ravni pomenov
4. Merila za pravilno formulo osebne blagovne znamke
5. Izbira tržne niše in podniše:
- vloga v tržni niši – kako izbrati pravo vlogo.
6. Rezultat vaše blagovne znamke in dragocen končni izdelek
7. Kompetence osebne blagovne znamke
8. Vrednote, lastnosti
9. Vidiki osebne blagovne znamke
10. S čim se lahko razlikujemo od drugih
11. Kjer se rodi edinstvenost: kombinacija elementov formule osebne blagovne znamke
12. Legenda blagovne znamke
13. Trda dejstva
14. Preverjanje formule, ali nisem prevarant
15. Kako se meri učinkovitost osebne blagovne znamke:
- referenčne točke,
- stopnje profesionalnosti.
16. Manifestacija formule v zunanjem svetu
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: lastnikom podjetij, direktorjem družb (vodstveni kader), vodjem prodaje in marketinga ter vsem zaposlenim v prodaji in marketingu; oz. vsem, ki bi radi zgradili svojo osebno blagovno znamko in izboljšali ugled ter povečali prodajo.
Cilji programa
- Spoznati tehnologijo »Jaz – Brand«,
- naučiti se v sebi videti osebno blagovno znamko z vsemi karakteristikami in lastnostmi,
- pogledati nase kot na projekt ter oceniti potencial in obseg,
- preučiti niz algoritmov in orodij, ki omogočajo ustvarjanje zanesljivega ugleda in osebne blagovne znamke,
- razviti osnovne strategije za osebni napredek in pripraviti akcijski načrt za naprej,
- zapisati strukturirano in sistematično svojo formulo osebne blagovne znamke.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- razumeli sebe in svoja osebna »orodja« za dosego ciljev,
- znali v sebi videti osebno blagovno znamko,
- uporabili osebno blagovno znamko za povečanje zaupanja ter posledično razvoja in rasti posla,
- znali zgraditi svoj ugled in pozicioniranje tako, da se bodo govorice o projektu hitro širile,
- povečali prihodke od prodaje vsaj 30 % s pravilno uporabo in pravilno formulo osebne blagovne znamke.
Način izvajanja
Program je zasnovan praktično, saj so uporabljeni konkretni primeri iz prakse, prav tako pa se po možnosti uporablja tudi računalnik. Pri oblikovanju osebne blagovne znamke gre za samostojno poglobljeno delo, ki poteka pod vodstvom izvajalke. Kot pripomoček je uporabljen zvezek, kamor udeleženci zapisujejo odgovore in ustvajajo osebno blagovno znamko.
KO STRANKA NA KONCU REČE »DA«
Ključne veščine prodajnika za profesionalen dialog
Vsebina programa
1. S čim dvigniti samozavest in prepričljivost prodajnikov
2. Kateri so najpomembnejši koraki v sodobnem prodajnem razgovoru s stranko
3. Kako s stranko pozitivno zaključiti predloženo ponudbo ali dogovor
4. Kako prepoznati in reševati morebitne ugovore strank, da se prodaja na koncu ne ustavi in zamre
5. Prodajna pogajanja: kako se pripraviti na morebitne pogajalske zahteve in jih izkoristiti za zaključevanje posla
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: direktorjem, podjetnikom, vodjem prodaje, prodajnikom; oz. vsem, ki morajo strankam skozi osebni dialog predstaviti in potrjevati ponudbe; vsem, ki na prodajnih sestankih, kjer obstaja konkretna potreba pri stranki, pogosto ne dobijo naročila, ampak sogovornik najde nek izgovor (»hvala za vse informacije, ampak za zdaj ne, moram še razmisliti …«); vsem, ki imajo dobre rešitve, pa kupcev velikokrat ne »osvojijo« in so prodajni dialogi stresni oz. se pogajanja kar ne končajo; vsem, ki zaradi nerealiziranih ponudb izgubljajo čas, predvsem pa prihodke, kar pa jim jemlje energijo in motivacijo.
Cilji programa
- Spoznati, katere so faze v sodobnem prodajnem dialogu s stranko in kako si sledijo,
- osvojiti praktična znanja, kako doseči cilje v posamezni fazi, da se prodaja uspešno pripelje do konca,
- spoznati, kako s stranko pozitivno zaključiti prodajni dialog oz. ponudbo,
- spoznati, kako uspešno prepoznati in odreagirati na pogajalske zahteve kupcev,
- zmanjšati stres pri svojem delu in pridobiti več samozavesti.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- pozitivno zaključili več ponudb in tako dvignili prodajno realizacijo,
- od prodajnikov s terena dobivali bolj kakovostne informacije, kaj stranke želijo,
- uspešno prepoznavali in odreagirali na pogajalske zahteve kupcev,
- bili bolj samozavestni in spretnejši pri prodajnem dialogu,
- izboljšali učinkovitost prodajnega oddelka.
Način izvajanja
Program je zasnovan v obliki predavanja, ki vsebuje aktivne vaje za udeležence. Uporabljene so simulacije primerov prodajnega dialoga in igre vlog, v katerih udeleženci postavijo v prakso svoje besede in stavke za različne situacije v dialogu s stranko.
ZNATI PRODATI
Uspešne prodajne tehnike
Vsebina programa
1. Proces prodaje:
- opredelitev procesa prodaje,
- faze procesa prodaje,
- načrtovanje procesa prodaje.
2. Prodajne tehnike:
- uporaba različnih vrst prodajnih tehnik,
- kako postati aktivni poslušalec,
- uporaba empatije,
- misliti kot reševalec problemov,
- upravljanje z najpogostejšimi ugovori,
- jasno izražanje koristi za potencialne kupce,
- ponovljeni nakupi,
- zaključevanje prodaje,
- kdaj in kako postaviti ključno vprašanje, da povečate možnosti za uspešno zaključeno prodajo.
3. Delavnica:
- igra vlog na temo različnih prodajnih situacij,
- test osebnostnega profila z namenom razumevanja potrebe po uporabi različnega prodajnega pristopa do različnih kupcev,
- poglobljena diskusija.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: podjetnikom, tržnikom, direktorjem in drugim zaposlenim, ki se ukvarjajo s prodajo.
Cilji programa
- Spoznati proces načrtovanja prodaje in faze procesa prodaje,
- spoznati primerne prodajne tehnike za konkretne situacije prodaje,
- izboljšati prodajo izdelka, storitve ali ideje z namenom ustvarjanja zadovoljstva kupca in prodajalca,
- znati oceniti svoje (ali timske) prednosti in slabosti na področju komuniciranja in prilagajanja komunikacije osebnostnim značilnostim sogovornika/kupca,
- naučiti se prilagajati komunikacijo osebnostnim značilnostim sogovornika/kupca.Pridobiti podroben vpogled v dejavnike, ki so povezani z besedo NE oz. zavrnitvijo,
- razbiti nekoristna prepričanja,
- razumeti pozitivne plati zavrnitve za vse udeležence,
- pomagati doseči stopnjo samozavesti, da vsak lahko razpolaga s svojim časom, energijo, denarjem ali čemerkoli, kar je njegovo, ter ga opolnomočiti za uporabo teh orodij v obdobju po delavnici,
- ozavestiti, da se v vsakem od nas skriva neizmeren pogum (def. Brene Brown),
- spoznati tehnike implementacije preobražanja vzorcev,
- prepoznati lastne omejujoče vzorce v odnosu do drugih in njihovo preobrazbo implementirati v aktivnosti po delavnici,
- spoznati, kako avtomatizirati proces odločanja za besedo NE oz. kako hitro in jasno odločanje spremeniti v navado.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- znali oceniti svoje (ali timske) prednosti in slabosti na področju komuniciranja in prilagajanja komunikacije sogovorniku/kupcu,
- prilagajali svojo komunikacijo različnih osebnostnim tipom,
- izboljšali uspešnost pri prepričevanju sogovornikov ter posledično izboljšali prodajo izdelka, storitve ali ideje,
- uporabljali primerne prodajne tehnike za konkretne situacije.
Način izvajanja
Program je kombinacija predavanja, študije primerov in praktičnega dela. Predavatelj bo udeležence vodil, da bodo razmišljali o svojih (timskih) prednostih in slabostih komuniciranja, vezano na komunikacijo pri prodaji. Udeleženci bodo skozi igro vlog preigravali različne prodajne situacije. Izveden bo tudi test osebnostnega profila z namenom razumevanja potrebe po uporabi različnega prodajnega pristopa do različnih kupcev. Sledila bo poglobljena diskusija.
SPOZNAJTE SVOJO STRANKO
Določanje in razlikovanje ciljnih skupin
Vsebina programa
1. Ciljna publika: kdo je in kateri so njeni odtenki
2. Analiza ciljne publike: vrste in metode
3. Kako prepoznati svojo ciljno publiko: segmentacija
4. Nivoji zavedanja trga
5. Metodika poglobljenih strokovnih intervjujev
6. »Unique Selling Proposition«
7. Analiza konkurence
8. Kaj je naš »ZMOT« (zero moment of truth)
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: samostojnim podjetnikom in lastnikom podjetij, vodjem prodaje in komercialistom, zagonskim podjetjem, svobodnjakom, marketing managerjem, tržnikom in spletnim tržnikom, piscem in urednikom, piarovcem in vodjem blagovnih znamk ter vodjem novih izdelkov in projektov.
Cilji programa
- Pridobiti znanje za ustvarjanje portreta ciljne publike za velike in majhne projekte,
- spoznati orodja za segmentacijo občinstva,
- segmentirati ciljne kupce s pomočjo tabele,
- opisati lik kupca za en segment svoje ciljne skupine,
- seznaniti se z načeli pozicioniranja svoje ponudbe na trgu,
- izvesti analizo konkurence s pomočjo tabele,
- seznaniti se z metodologijo poglobljenega intervjuvanja svojih kupcev in bodočih kupcev,
- spoznati formule za sestavljanje »Unique Selling Proposition«,
- sestaviti seznam platform »ZMOT«,
- dobiti domačo nalogo s posebno tehniko intervjujev svojih kupcev.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- razumeli svojo ciljno publiko z gradnjo portretov in likov,
- vedeli, kako preučiti trg in svoje konkurente,
- uporabljali metodologijo poglobljenega intervjuvanja svojih kupcev in bodočih kupcev,
- načrtovali razlike odzivov kupcev in oblikovali strategijo razvoja,
- (z)gradili učinkovito komunikacijo s ciljno publiko (z gradnjo zaupanja, večjo zvestobo, reševanjem konfliktov),
- se osredotočali na tiste kupce, ki prinašajo več dobička,
- znali pripraviti in konfigurirati oglaševalska sporočila za vsak segment čim bolj natančno,
- povečali dobiček in zmanjšali tveganja na podlagi značilnosti, interesov in vedenja kupcev oz. potencialnih kupcev.
Način izvajanja
Program je praktično zasnovan, saj vsebuje delo z računalnikom, kjer udeleženci, tisti, ki želijo, sodelujejo. Uporabljeni so tudi praktični in nazorni primeri iz prakse ter kot pripomočki tabele (za analizo konkurence, ustvarjanje likov kupcev, segmentacijo ciljne skupine) s formulami, pripravljene za vstavljanje podatkov o produktih in storitvah, ter navodila za izvedbo intervjuja itd. Delo poteka tudi v parih.
KO VŠEČKI ŠTEJEJO
Prodaja in prepoznavnost na Facebooku
Vsebina programa
1. Značilnosti Facebooka in profil ljudi, ki uporabljajo to spletno omrežje
2. Odgovarjanje na osnovna marketinška vprašanja v zvezi z objavami na FB
3. Razvoj in postavljanje poslovne spletne strani na FB
4. Postavljanje marketinške strategije na FB
5. Iskanje odgovorov, kakšne so dobre objave na FB
6. Odgovarjanje na ključna vprašanja, kdaj, kaj in koliko objavljati na FB
7. Raziskovanje raznolikosti komunikacije na FB
8. Vpogled v različne oblike objav na FB
9. Širjenje kroga strank na FB znova in znova
10. Postavljanje dogodka na FB
11. Značilnosti elementov, ki jih lahko uporabljamo na FB (označevanje ipd.)
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: vodjem in ostalim zaposlenim, ki vstopajo v odnose s svojimi sodelavci, kupci in poslovnimi partnerji.
Cilji programa
- Razširiti znanje o kakovosti pojavljanja na socialnem omrežju ter ozavestiti, da ima FB potencialno tržišče,
- prepoznati strah pred uporabo socialnega omrežja in spoznati, kako se soočiti z njim,
- povečati uporabo socialnih omrežij – glede na to, da se večina prodaje danes odvija na spletu,
- spoznati razliko med poslovno in osebno stranjo na FB in kako ju povezujemo,
- naučiti se odpreti poslovno stran na FB, spoznati elemente na poslovni strani FB in načine njihove uporabe,
- spoznati razlike v komunikaciji na socialnem omrežju,
- izboljšati komunikacijo na socialnem omrežju,
- povečati uporabo osebnejšega pristopa v marketingu na socialnem omrežju, ki je ključen za mala in srednja podjetja,
- izboljšati vsebine na FB, ki so vodilo za večjo prepoznavnost,
- povečati uporabo socialnega omrežja FB za povečanje prodaje,
- spoznati, kako povečati prepoznavnost in posledično prodajo (na dolgi rok).
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- uporabljali poslovno stran na FB in jo povezovali z osebno stranjo,
- znali učinkovito uporabljati vse elemente na poslovni strani FB,
- izboljšali vsebine na FB s pomočjo različnih tehnik, orodij,
- uporabljali osebni pristop pri komunikaciji na FB,
- z izboljšavo vsebin na FB povečali prepoznavnost in prodajo na dolgi rok.
Način izvajanja
Program je zasnovan teoretično in praktično. Med predavanjem so udeleženci aktivni, saj so neprestano vključeni v diskusijo na omenjeno tematiko. Udeleženci so aktivni tudi v parih in skupinah, kjer obravnavajo marketinška vprašanja. Teoretičnemu delu sledi praktični del, ko udeleženci individualno delajo konkretno na računalnikih v socialnem omrežju Facebook.
DO NOVIH STRANK NA LINKEDINU
Sodobna orodja za avtomatizacijo prodajnega procesa
Vsebina programa
1. Prodajni proces:
- obstoječi in sodobni potek,
- identifikacija ozkih grl v procesu.
2. Tehnike in sodobna orodja za avtomatizacijo prodajnega procesa:
- LinkedIn – največje profesionalno družabno omrežje,
- avtomatizacija tržnih sporočil in iskanja (bodočih) strank na LinkedIn-u.
3. Dobre prakse nagovora potencialnih strank:
- osebni nagovor,
- gradnja zaupanja,
- naslavljanje problema,
- »call to action« – poziv k aktivnosti.
4. Omejitve in priložnosti sodobnih profesionalnih družabnih omrežij:
- ogromno število uporabnikov,
- osebna komunikacija,
- možnost segmentacije strank,
- cenovna dostopnost profesionalnih družabnih omrežij.
5. Vpliv zakonodaje o varstvu osebnih podatkov (GDPR) na sodobni prodajni proces
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: vodilnim in vodstvenim delavcem, ki želijo pridobiti nove stranke, povečati prodajo in dvigniti prepoznavnost podjetja. Program je namenjen zlasti vodjem prodaje, vodjem marketinga in vodjem nabavnih služb, ki želijo ročni prodajni proces nadomestiti oz. okrepiti s samodejnim procesom in spletnimi roboti.
Cilji programa
- Razumeti, kako poteka obstoječi prodajni proces, in identificirati ozka grla v procesu,
- spoznati sodobna orodja, ki omogočajo nadomestitev ročnega prodajnega procesa s samodejnim procesom in spletnimi roboti,
- seznaniti se s sistemskim pristopom pri avtomatizaciji prodajnih aktivnosti,
- razumeti omejitve in priložnosti sodobnih profesionalnih družabnih omrežij,
- razumeti vpliv zakonodaje o varstvu osebnih podatkov na sodobni prodajni proces.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- vpeljali avtomatizacijo prodajnega procesa s pomočjo spletnih robotov in na ta način povečali število prodajnih aktivnosti,
- uporabljali konkretne veščine in orodja, ki jim bodo olajšale delo v prodaji in marketingu,
- znali iskati in nagovarjati potencialne stranke na LinkedIn-u,
- skrbeli za profesionalno rast na področju prodaje, marketinga in nabave.
Način izvajanja
Izvedba programa je praktično naravnana. Program je interaktivno usmerjen, udeleženci programa se aktivno učijo skozi vaje, s pomočjo primerov iz prakse, z delom v parih ipd. Pridobljena znanja bodo udeleženci že tekom programa lahko aplicirali na lastne primere.
KAKO USTVARITI NOVO TRŽNO PONUDBO
Razvoj izdelka od ideje do uvedbe na trg
Vsebina programa
1. Razvoj novih izdelkov/storitev:
- izzivi in tveganja, s katerimi se srečujemo pri razvoju novih izdelkov/storitev,
- dokončno oblikuje izdelek/storitev potrošnik,
- določanje proračuna,
- kako se lotimo razvoja in organizacija razvoja.
2. Proces razvoja novih izdelkov/storitev:
- od koncepta do strategije,
- kaj vključuje proces razvoja,
- vodenje procesa razvoja,
- iskanje idej.
3. Uvedba izdelka/storitve na trg:
- odločanje, na katere trge vstopiti z novim izdelkom/storitvijo,
- proces sprejemanja izdelka/storitve pri potrošniku,
- dejavniki, ki vplivajo na razširjanje na trgu.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: podjetnikom, tržnikom, direktorjem, razvijalcem izdelkov, izdelčnim vodjem.
Cilji programa
- Razumeti, da je potrošnik tisti, ki naj dokončno oblikuje izdelek/storitev, ter da je spremljanje odziva potrošnika pomembno,
- spoznati stopnje razvoja izdelkov/storitev in kako jih je možno izboljšati,
- seznaniti se z vodenjem procesa razvoja,
- znati upravljati z izzivi in tveganji, s katerimi se srečuje podjetje pri razvijanju novih izdelkov/storitev,
- naučiti se, kako izbrati trge, na katere vstopamo z novimi izdelki/storitvami, ter kako spremljamo odzive pri potrošnikih.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- razumeli, da je potrošnik tisti, ki dokončno oblikuje izdelek/storitev,
- uspešno upravljali z izzivi in tveganji pri razvoju novih izdelkov/storitev,
- ustrezno vodili proces razvoja preko različnih stopenj,
- izbrali ustrezne ciljne trge za nove izdelke/storitve,
- optimizirali dejavnike, ki vplivajo na razširjanje na trgu,
- spremljali odzive potrošnikov in jih ustrezno uporabili pri nadaljnjem razvoju.
Način izvajanja
Program je kombinacija predavanja, študije primerov in praktičnega dela. Predavatelj bo udeležence vodil, da bodo razmišljali o svojih potencialnih izdelkih/storitvah in iskali inovativne rešitve.
DOŽIVLJENJSKI KUPEC, ZLATI KUPEC
Izdelava strategije za trajno zaupanje kupcev
Vsebina programa
1. Strategija doživljenjskega kupca
2. Prodajni tuneli:
- načrtovanje poti predstavitve izdelka ali storitve,
- sestavni del globalnega tunela.
3. Prodajni lijak:
- analiziranje motivov za nakup,
- koraki, ki vodijo do nakupa,
- nadzorovanje vedenja stranke, spodbujanje k nakupu,
- »Lead magnet« in »Produkt stikalo«,
- maksimizatorji dobička: »Up-sell«, »cross-sell«, komplekti,
- filtriranje prometa oz. filtriranje ciljne publike,
- »ZMOT« (Zero moment of truth).
4. »Karta potovanja« kupca (CJM):
- promocijski kanali in njihova komunikacija s stranko,
- vizualizacija vloge vsakega kanala in pomena sporočila.
5. »Content« strategija:
- distribucija vsebine po različnih kanalih (vrsta, obseg gradiva, pogostost objav v blogih, postopek posodabljanja besedil na samem spletnem mestu, orodja za sledenje rezultatov itd.).
6. Komunikacijska strategija:
- verbalna in neverbalna sredstva,
- informacijska podpora za razvoj blagovne znamke.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: lastnikom podjetij, vodjem prodaje, komercialistom, zagonskim podjetjem, svobodnjakom in marketing managerjem; oz. vsem, ki želijo pridobiti kupca in morajo razumeti, kje ga »najdemo«, na kakšne načine se kupec uči o blagovni znamki in kako ti načini vplivajo nanjo.
Cilji programa
- Spoznati, kako se oblikuje konceptualna strategija za vseživljenjsko stranko,
- razumeti, kako izdelati »karto potovanja«, prodajni lijak kupca,
- določiti svoj »Lead magnet« in »Produkt stikalo«,
- spoznati formule za izpis osnovne ponudbe – »USP« (Unique selling proposition),
- določiti maksimizatorje dobička: »Up-sell«, »cross-sell«, komplekti,
- razmisliti glede poti vračanja stranke,
- dobiti napotke za pripravo tematik za vsak korak »ZMOT«, »LM«, »USP«, za zadrževanje in pot vračanja,
- spoznati komunikacijske strategije, ki vodijo k uspešni prodaji.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- znali izdelati »karto potovanja« kupca,
- pridobili pozornost preko koristi (konkreten delček produkta, ki je zastonj za stranko – »Lead magnet«),
- znali »segreti« kupca,
- povečali zaupanje, pretvorili obiskovalca/bralca v kupca,
- znali razložiti, zakaj je potrebno nekaj kupiti takoj zdaj,
- znali doseči ciklična plačila – ponovno prodajo istemu kupcu (manj stroškov v pridobitev kupca),
- povečali povprečni izdani račun,
- širili posel – masovna »lead generacija«.
Način izvajanja
Program je praktično in interaktivno zasnovan, saj so udeleženci ves čas aktivno vključeni. Uporabljeni so praktični primeri iz prakse, diskusija, brainstorming, delo v skupinah ter kratke vaje.
ZAKAJ ZGODBE DELUJEJO
Predstavitev produkta v jeziku uporabnika
Vsebina programa
1. Trije načini uporabe zgodbe v poslu:
- prodajna zgodba – junak (stranka) ima problem, sreča rešitelja (naše podjetje), ta mu ponudi čudežno sredstvo (naš produkt), s katerim si reši problem; sledi »call to action«;
- zgodba, ki rešuje problem – kreativno reševanje problema na simbolni ravni, skozi metafore in izmišljene like, ki imajo realen problem; rešujemo problem znotraj zgodbe, iščemo različne kreativne ideje;
- ponovno napisana zgodba – kako iz zgodbe neuspeha narediti zgodbo uspeha; junak ima problem, zaradi katerega se znajde v nevarnosti, tam doseže določeno spoznanje in se reši. Zaradi te izkušnje je danes modrejši in iz tega se je naučil …
2. Zakaj zgodbe delujejo
3. Sestavni deli zgodbe
4. Kako opredelimo like in vloge
5. Struktura zgodbe
6. Praktične vaje v skupinah
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: prodajalcem in vodjem; vsem zaposlenim, ki ne vedo, kako bi predstavili uporabno vrednost svojega produkta/storitve/ideje na način, da bi ga stranka/vodja/sodelavec prepoznal kot svojo potrebo; vsem, ki predstavljajo vse prednosti svojega produkta/storitve/ideje, ne znajo pa se postaviti v čevlje stranke/zaposlenega/vodje in povedati v njenem jeziku, zato niso slišani.
Cilji programa
- Predstaviti tri načine uporabe zgodbe za tri različne namene: prodati idejo, rešiti problem, iz neuspeha narediti zgodbo uspeha,
• predstaviti moč metafore in moč zgodb, - s pomočjo metaforičnega simbolnega jezika udeležence čustveno razbremeniti in tako spodbuditi kreativno razmišljanje ter jih pripeljati do globokih uvidov in razumevanja situacije ter ljudi v njej,
• spodbuditi udeležence, da pridejo do idej, o katerih doslej še niso razmišljali, - spoznati, kako s pomočjo zgodbe dobiti novo perspektivo pri reševanju problemov,
- spoznati moč interpretacije in fokusa pri opisovanju situacije,
- spoznati navodila, kako pisati zgodbe, in z njimi kreirati zgodbe za različne situacije,
- povečati sposobnost empatije udeležencev,
- povečati sposobnosti kreativnega mišljenja in inovativnosti,
- povečati sposobnost fleksibilnosti,
- spodbuditi samorefleksijo, pozitivno razmišljanje in osebni razvoj.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- s pomočjo zgodbe predstavili svoje ideje tako, da jih bo drugi slišal,
- predstavili potrebo po izdelku ali storitvi tako, da jo bo stranka naročila,
- samostojno in kreativno kreirali zgodbe za različne situacije, produkte itd.,
- kreativno in inovativno razmišljali ter bili bolj fleksibilni,
- uspešneje reševali problemske situacije in izzive.
Način izvajanja
Razmerje med predavanjem in vajami je cca. 30 % predavanje in 70 % praktične vaje. Udeleženci so aktivni skozi razne interaktivne vaje individualno, v parih in v skupini. Izvajalka občasno vključuje tudi »coaching« vprašanja in orodja za individualno samorefleksijo.
OD IZDELKA DO BLAGOVNE ZNAMKE
Prodajna strategija in določanje cene izdelka
Vsebina programa
1. Opredelitev izdelka/storitve:
- opredelitev vrednosti, ki jo ima izdelek ali storitev,
- ključne značilnosti ali vrednosti izdelka/storitve v očeh kupca,
- ravni izdelka/storitve,
- kaj je najboljši način, da pridobimo in ohranimo kupce.
2. En izdelek/storitev ali asortiman izdelkov/storitev:
- kaj je izdelčni splet,
- odločitev o asortimanu, skupini izdelkov,
- analiza širitve.
3. Blagovna znamka:
- opredelitev blagovne znamke,
- odločitev – blagovna znamka DA ali NE,
- ali jo sploh potrebujemo,
- identiteta blagovne znamke,
- upravljanje blagovne znamke,
- kako ustvariti in komunicirati vsebino blagovne znamke, ki bo omogočala ustvarjanje tesne povezave med blagovno znamko in njenimi odjemalci.
4. Embalaža kot trženjsko orodje:
- pomen embalaže,
- uporaba embaliranja in etiketiranja kot trženjskega orodja.
5. Priročnik blagovne znamke:
- zakaj ga potrebujemo,
- zasnova in uporaba priročnika blagovne znamke.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: podjetnikom, tržnikom, direktorjem, razvijalcem izdelkov, izdelčnim vodjem ter zaposlenim.
Cilji programa
- Spoznati, katere so ključne značilnosti ali vrednosti izdelka/storitve v očeh kupca ter katere so ravni izdelka/storitve,
- naučiti se določiti izdelčni splet in sprejeti določitev o širitvi izdelkov/storitev,
- razumeti, da je najboljši način pridobivanja in ohranjanja kupcev poskusiti ta, da poskušamo ugotavljati, kako jim lahko damo več vrednosti za manj denarja,
- spoznati pomen blagovne znamke in pomen njenega upravljanja,
- osvojiti, kako lahko uporabimo embaliranje in etiketiranje kot trženjsko orodje.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- znali pridobiti in ohraniti kupce,
- ugotovili, kako kupcem lahko ponudimo več vrednosti za manj denarja,
- znali oblikovati in upravljati svoj izdelčni splet in skupine izdelkov,
- sprejeli boljše odločitve o blagovni znamki in jo znali upravljati,
- uporabili embaliranje in etiketiranje kot trženjsko orodje.
Način izvajanja
Program je kombinacija predavanja, študije primerov in praktičnega dela. Predavatelj bo udeležence vodil, da bodo razmišljali o svojem asortimanu in blagovni znamki ter iskali kreativne rešitve.
DVIGNITE UGLED SVOJEGA PODJETJA
Odnosi z javnostmi, sponzorstva in donatorstva
Vsebina programa
1. Odnosi z javnostmi:
- opredelitev odnosov z javnostmi,
- potencial odnosov z javnostmi za podjetje,
- publiciteta,
- sponzorstva, donacije,
- tehnike javnega nastopanja.
2. Načrtovanje programov odnosov z javnostmi:
- koraki načrtovanja,
- identifikacija različnih javnosti,
- uporaba sodobnih orodij vodenja odnosov z javnostmi,
- sodelovanje z mediji.
3. Krizno komuniciranje:
- pomen kriznega komuniciranja,
- načrtovanje in koraki kriznega komuniciranja.
4. Delavnica:
- delavnica je lahko igra vlog z nastopanjem sodelujočih ali pa praktične izvedbe simulacije načrtovanja celovitega programa odnosov z javnostmi.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: vodstvu, odgovornim za komuniciranje in trženje, zainteresiranim za ugled podjetja.
Cilji programa
- Ozavestiti pomen uporabe odnosov z javnostmi in potencial, ki ga odnosi z javnostmi in publiciteta imajo za podjetje,
- naučiti se načrtovati in izvajati aktivnosti, primerne za izbrano ciljno javnost in obliko sporočila,
- naučiti se prilagajati vsebino odnosov z javnostmi za različne skupine deležnikov,
- spoznati načine uporabe orodij za vodenje učinkovitih odnosov z javnostmi,
- naučiti se pripraviti delujoč načrt za komuniciranje v primerih kriznih situacij.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- izkoristili potencial odnosov z javnostmi, publicitete, sponzorstev in donacij,
- prilagodili vsebino odnosov z javnostmi in obliko sporočila za različne skupine deležnikov,
- uporabili sodobna orodja vodenja odnosov z javnostmi,
- znali pripraviti delujoč načrt za komuniciranje v primerih kriznih situacij,
- ustrezno načrtovali program želenih sponzorstev in donacij,
- uporabili ustrezne tehnike javnega nastopanja.
Način izvajanja
Program je kombinacija predavanja, študije primerov in praktičnega dela. Predavatelj bo udeležence vodil, da bodo razmišljali o potencialih odnosov z javnostmi, sponzorstev in donacij. Na koncu se izvede delavnica – ali na način igre vlog z nastopanjem sodelujočih ali pa praktične izvedbe simulacije načrtovanja celovitega programa odnosov z javnostmi.
SPLET BREZ NAKLJUČIJ
Kako povečati prodajo s spletnim marketingom
Vsebina programa
1. Osnovne značilnosti in dejstva različnih socialnih omrežij
2. Izbira ustreznega socialnega omrežja
3. Osnovna marketinška vprašanja: posel, ciljna skupina in marketinška strategija ter odgovori nanje
4. Prodajni lijak
5. Povezanost socialnih omrežij, spletne strani in mailingov
6. Pomen mailing liste
7. Pomembni elementi spletne strani za spletni marketing
8. Komunikacija na spletu
9. Model spletnega marketinga
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: direktorjem, managerjem, vodjem prodaje in marketinga ter prodajalcem v prodaji in marketingu; vsem zaposlenim na področju prodaje in marketinga, ki bi radi pospešili svojo prodajo s spletnim marketingom.
Cilji programa
- Pridobiti nova znanja spletnega marketinga in izboljšati kakovost pojavljanja na spletu,
- premagati strah pred uporabo spletnih omrežij in spletnega marketinga,
- povečati uporabo spleta in spletnih omrežij – glede na to, da se večina prodaje danes odvija prav tam,
- povečati uporabo modela spletnega marketinga,
- spoznati posebnosti (razlike) spletne komunikacije,
- povečati uporabo osebnega pristopa v marketingu, ki je ključen za mala in srednja podjetja,
- izboljšati spletne vsebine podjetij, zavodov, šol, organizacij itd.,
- stimulirati uporabo naprednih tehnik za povečanje prodaje,
- povečati prepoznavnost podjetja na tržišču in posledično tudi možnosti prodaje na spletu (na dolgi rok).
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- uspešno povezovali spletno stran, socialno omrežje in e-mail marketing,
- uporabljali pomembne elemente, ki jih mora za spletni marketing imeti spletna stran,
- uspešno postavili in gradili e-mail marketing,
- uporabljali orodja za izvajanje e-mail marketinga,
- pridobili nove potencialne stranke na spletu,
- uspešno vzdrževali kontakt s potencialnimi strankami,
- ohranjali kontakt s stalnimi strankami,
- napisali spletno vsebino, ki bo pritegnila potencialne stranke in ohranjala stalne stranke,
- znali povečevati prodajo na spletu na dolgi rok.
Način izvajanja
Program vključuje predavanje, med katerim so udeleženci neprestano aktivni, in sicer tako, da so vključeni v diskusijo na omenjeno tematiko. V programu se osnuje predloge uporabe modela spletnega marketinga na izbranem primeru. Delo poteka individualno, v parih in skupinah.
ANALIZA MARKETINŠKEGA OKOLJA
Zasnova in izpeljava marketinškega načrta
Vsebina programa
1. Tržno usmerjeno strateško načrtovanje:
- opredelitev tržno usmerjenega strateškega načrtovanja,
- ali potrebujemo tržno usmerjeno strateško načrtovanje,
- načrtovanje novih aktivnosti,
- oblikovanje prodajnega programa.
2. Marketinški proces:
- opredelitev marketinškega procesa,
- koraki izvedbe,
- načrtovanje izdelka,
- analiza marketinškega okolja,
- orodja marketinškega načrtovanja.
3. Marketinški model in načrt:
- primeri marketinškega načrta,
- poslovni model načrtovanja marketinga,
- praktični primeri uporabe poslovnih modelov načrtovanja.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: podjetnikom, tržnikom, direktorjem, razvijalcem izdelkov in izdelčnim vodjem, ki iščejo spremembe in želijo, da bi se te res zgodile.
Cilji programa
- Predstaviti pomen strateškega načrtovanja za uspešnost poslovanja podjetja,
- razumeti, zakaj je pomembneje delati tisto, kar je strateško pravilno, kot pa tisto, kar prinese takojšnji dobiček,
- spoznati temeljna orodja, ki jih potrebujemo za strateško marketinško načrtovanje,
- spoznati, kako se prilagajati nenehno spreminjajočemu se trgu,
- naučiti se učinkovitega strateškega marketinškega načrtovanja.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- razumeli umetnost tržno usmerjenega strateškega načrtovanja, poslovodnega procesa razvijanja in ohranjanja usklajenosti med cilji, sposobnostmi in viri organizacije ter njenimi spreminjajočimi se tržnimi priložnostmi,
- uspešno prilagajali marketinške aktivnosti nenehno spreminjajočemu se trgu,
- uporabili orodja, ki jih potrebujemo za strateško marketinško načrtovanje,
- znali pristopiti k učinkovitemu strateškemu marketinškemu načrtovanju za konkretno podjetje, program, izdelek.
Način izvajanja
Program je kombinacija predavanja, študije primerov in praktičnega dela. Predavatelj bo udeležence vodil, da bodo razmišljali o strateškem marketinškem načrtovanju in iskali inovativne rešitve za svoje primere, podjetje.
KAKO ZBUDITI POZORNOST NA SPLETU
Veščine, triki in drugi nasveti pri pripravi vsebin
Vsebina programa
1. Raznolikost spletnih vsebin in njihove značilnosti
2. Osebna zgodba in prodaja
3. Čustva in prodaja
4. Kakšen je vaš osebni stil pisanja
5. Kako pisati, da bomo brani
6. Triki in nasveti pri pisanju besedil
7. Pomembnost fotografij
8. Kako pripraviti dober fotografski material za spletne vsebine
9. Barve
10. Priprava vsebine, ki že na prvi pogled pove, katero podjetje predstavlja
11. Drznost vsebin
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: direktorjem in managerjem, vodjem prodaje in marketinga, zaposlenim v prodaji in marketingu ter prodajalcem v trgovini podjetja; vsem zaposlenim, ki bi radi izboljšali svoje spletne vsebine z namenom, da bi le-te bolje nagovorile bralce.
Cilji programa
- Predstaviti, kaj vse so spletne vsebine,
- spoznati, kako pripraviti spletno vsebino v lastnem slogu,
- razmišljati o elementih, ki jih je potrebno vključiti v spletno vsebino, da bo pritegnila bralca,
- spoznati trike, kot na primer, kako mora biti osnovan prvi stavek, da zadrži bralca zainteresiranega za nadaljevanje branja,
- spoznati, kako pripraviti dober fotografski material za spletne vsebine,
- se seznaniti, kako si lahko pri spletnih vsebinah pomagamo z barvami,
- spoznati, kako lahko povečamo kreativnost in drznost pri pisanju spletnih vsebin.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- izboljšali spletne vsebine podjetja in jih naredili bolj atraktivne,
- v spletne vsebine vnašali osebne zgodbe,
- razvijali lasten in prepoznaven sloga pisanja spletnih vsebin,
- bili pri pisanju spletnih vsebin bolj drzni in kreativni,
- povečali interes bralcev in prepoznavnost podjetja,
- povečali prodajo podjetja na dolgi rok.
Način izvajanja
Program je kombinacija teoretičnega (predavanje) in praktičnega dela, kjer se predpostavlja aktivno sodelovanje udeležencev. Pri praktičnem delu bodo uporabljene različne metode -igre vlog, diskusija, delo v skupinah in parih – s ciljem izkustvenega učenja.
ZNAMKA KOT PORTRET PODJETJA
Potencial lastne blagovne znamke in njen razvoj
Vsebina programa
1. Kaj je osebni »brand« portret podjetja
2. Avtentičnost
3. Posel in kupce povezuje most komunikacije – marketing
4. Glavna marketinška vprašanja – ključ do brandinga
5. Vrednote in vizija v podjetju
6. Pogled na branding udeležencev z drugega zornega kota (s pomočja umetnosti):
- kakšen je dejansko njihov branding in kaj bi lahko izboljšali,
- viharjenje možganov znotraj skupine in njihove notranje odslikave idej o izboljšanju.
7. Kaj je osebna zgodba in zakaj je pomembna – pisanje osebne zgodbe podjetja skozi oči vsakega udeleženca
8. Kako z marketinškega vidika delamo dober branding za svoje podjetje na spletu
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: direktorjem in managerjem, vodjem prodaje in marketinga, zaposlenim v prodaji in marketingu ter prodajalcem v trgovini podjetja; oz. vsem, ki bi radi izboljšali branding svojega podjetja in dosegli večjo prepoznavnost.
Cilji programa
- Spoznati pomen osebnega »brand« portreta podjetja,
- ozavestiti, da kupce in posel povezuje most komunikacije ter da podjetje izgublja prave stranke, če branding ni dober,
- razmisliti o lastnem »brandu«,
- razumeti napake v brandingu in spoznati, kako jih popraviti,
- prepoznati, kako na branding podjetja pogledati celostno in na drugačen način (od zunaj),
- spoznati, kako na poslovni problem in izziv pogledati še skozi druge inštrumente oz. z drugih zornih kotov, v našem primeru skozi umetnost,
- pridobiti znanje, kako poiskati nove ideje za izvajanje kakovostnega brandinga v timu ali samostojno,
- spoznati, kaj so elementi dobre osebne zgodbe in kako jo napisati,
- ozavestiti, da dobra zgodba prodaja.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- razumeli, da kupce in posel povezuje most komunikacije oz. dober branding,
- znali na branding pogledati celostno, od zunaj ter z drugih zornih kotov, npr. skozi umetnost,
- poiskali nove ideje za izboljšanje brandinga podjetja,
- vedeli, kaj so elementi dobre osebne zgodbe in kako jo napisati,
- povečali prepoznavnost podjetja in posledično prodajo.
Način izvajanja
Program je zasnovan teoretično in praktično. Med predavanjem so udeleženci aktivni, saj so neprestano vključeni v diskusijo na omenjeno tematiko, v parih pa odgovarjajo na marketinška vprašanja. Vključeno je tudi skupinsko delo, med katerim se pregleda lastnost »branda« podjetja, individualno pa v skupini udeleženci skozi umetnost izrazijo pridobljen vpogled v »brand« podjetja in možne spremembe. V skupini se izvaja tudi vaja na tematiko vrednote in vizija podjetja. Individualno pa udeleženci na mobilnih telefonih naredijo vajo vpogleda v »brand« podjetja.
NAJ OGLAS GOVORI O VAS
Kako se lotiti oglaševanja od A do Ž
Vsebina programa
1. Cilji oglaševanja:
- glavni cilj: povečanje povpraševanja po določenem produktu,
- cilji glede na namen: prepričati, opomniti, obvestiti,
- med cilje sodi tudi povečanje tržnega deleža, osveščenosti, izboljšanje ugleda podjetja in informacij o proizvodih/storitvah.
2. Oblikovanje oglaševalskega programa:
- kreativne oblike,
- slog oglaševanja,
- izbira oglasnega sporočila,
- določanje časovnega poteka oglaševanja,
- kanal.
3. Kanali in orodja oglaševanja:
- najboljše oglaševanje opravijo zadovoljni kupci,
- izbira kanalov in orodij oglaševanja glede na ciljno skupino,
- izbira medijev in merjenje uspešnosti medijev,
- povezava orodij oglaševanja z drugimi orodji marketinškega komuniciranja,
- sodelovanje z oglaševalskimi agencijami.
4. Učinkovitost oglaševanja:
- zbiranje in vrednotenje povratnih informacij oglaševanja,
- pomen merjenja učinkovitosti oglaševanja,
- načini merjenja.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen: vodstvu in zaposlenim, ki so zadolženi za prodajo in oglaševanje.
Cilji programa
- Spoznati korake oblikovanja oglaševalskega programa,
- znati izbrati ustrezen izvedbeni slog oglaševanja ter kanale in orodja oglaševanja glede na ciljno skupino,
- znati povezovati uporabo orodij oglaševanja z drugimi orodji marketinškega komuniciranja,
- razumeti, da najboljše oglaševanje opravijo zadovoljni kupci,
- razumeti pomen merjenja učinkovitosti oglaševanja.
Zakaj bi se vključili v program?
Da bi pri svojem delu lahko:
- pravilno izpeljali korake oblikovanja oglaševalskega programa,
- izbrali ustrezen slog, kanal in orodje oglaševanja glede na cilje oglaševanja ter ciljno skupino,
- razumeli, da najboljše oglaševanje opravijo zadovoljni kupci,
- ustrezno povezali uporabo orodij oglaševanja z drugimi orodji marketinškega komuniciranja,
- znali pridobiti povratne informacije o oglaševanju in razumeli pomen merjenja učinkovitosti oglaševanja.
Način izvajanja
Program je kombinacija predavanja, študije primerov in praktičnega dela. Predavatelj bo udeležence vodil pri razmišljanju o možnostih za predstavljanje svojih izdelkov in storitev ter ustvarjanju nove ideje.